ColossusRadio.com
Select Menu

Windows Phone

Market Place

Windows

Οδηγοί (Guides)

Ενδιαφέροντα Νέα

Εφαρμογές

Wallpapers

» » » Τα Windows Phone με το μάτι ενός αρχάριου


colossus 5/15/2012 11:14:00 π.μ. 0


Καλημέρα σας 

Θα ήθελα να σας μεταφέρω την εμπειρία μου καθως πρόσφατα έγινα κάτοχος και χρηστής ενος smartphone. Η σχέση μου με τα κινητά περιοριζόταν στην ετυμολογία της τεχνικής τους ορολογίας: Κινητά τηλέφωνα. Συσκευές που μπορείς να τηλεφωνείς από παντού (ενταξει σχεδόν παντού !!!) 
Τα κριτήρια επιλογής ήταν 3: Το χρώμα, Tο μέγεθος και  H εταιρεία κατασκευής  
Μόνο μία επιλέγαμε με το σύζυγο μου για τον απλό λόγο της μη ύπαρξης  πολλών φορτιστών στο σπίτι και στο αυτοκίνητο. 

Όταν ερχόταν το πλήρωμα του χρόνου για να αλλάξω κινητό, το άγχος μου ήταν μεγάλο. Πώς θα μεταφέρω με ασφάλεια τις επαφές μου; Και πως θα μαθω τις λειτουργίες του νέου τηλεφωνου. Και ηταν τόσο μεγάλο που κατέληγε σε συνεχη αναβλητικότητα και τελικά με ξεπερνούσαν οι εξελίξεις. Τις περισσότερες φορές με εγκατέλειπε εκείνο. Το τελευταίο μου κινητό, το είχα από το 2007 και δε θα το άλλαζα αν δεν εμπιστευόμουν τόσο πολύ έναν φίλο μου, ειδήμονα στα κινητά και όχι μόνο.  



Μου είπε: "Θα πάρεις ένα με Windows Phone !!! Είναι ότι πρέπει για σένα! Ευκολο κατανοητο και απλο στην χρηση" 
Και ετσι προχωρησα στην αγορα του. Το πρωτο σοκ ηταν μεγαλο καθως δεν ειχε καν πληκτρολογιο και όλα επρεπε να γινονται με το δαχτυλο στην οθονη. Όταν όμως μετα πο 5 λεπτα ειχα ολες τις επαφες μου και τα e-mail στο χερι αρχισα να το εξερευνω με την βοηθεια του φιλου. 

Σήμερα, έχω κλείσει ήδη έναν μήνα με το καινούργιο μου κινητό.  Η επικοινωνία, σε όλες της τις μορφές, πήρε σάρκα και οστά. Άρχισα να το χρησιμοποιώ και για άλλες καθημερινες εργασιες εκτος από τηλεφωνήματα και έμαθα εφαρμογές χρήσιμες για τη δουλειά μου.  

Αισθάνομαι πραγματικός χάκερ (!) σας λέω αφου μπορω πια πολύ ευκολα και γρηγορα : 

Να σώζω τις επαφές μου σε ένα σύννεφο στο υπερπέραν και να τις ελεγγχω και να τις διορθωνω μέσω του hotmail από το pc! Το κινητό μου είναι τόσο έξυπνο που αναγνωρίζει αυτόματα κάθε προσθήκη ή αλλαγή. Και το πιο καλό δε σας το είπα… Αυτή η στενή επαφή τρίτου τύπου είναι και διαδραστική !!! Κάνω αλλαγές στον υπολογιστή μου στο hotmail, τις μυρίζεται αμέσως το κινητό… Κάνω αλλαγές στο κινητό, τις πιάνει στον αέρα το pc… Τύφλα να’ χει ο Σπίλμπεργκ και τα λεφτά που κοστίζει… 

Να ανεβάζω στο σύννεφο (που δεν έφερε βροχή) όσα έγγραφα του office (word excel) χρειάζομαι να έχω μαζί μου. Από το κινητό μπορώ, όχι μόνο να τα δω αλλά να κάνω και τυχόν αλλαγές οι οποίες αποθηκεύονται αυτόματα και στο αρχικό έγγραφο. Μεταξύ μας τώρα, αυτό με τις αλλαγές δε μου χρειάζεται άμεσα αλλά πουλάω μούρη σε κάτι φίλους χασοδίκες…  

Να βλέπω από το κινητο μου όλα τα e-mail αφου εβαλα όλους τους λογαριασμούς e-mail που έχω και παίρνω τα e-mails όπου και να βρίσκομαι. Ομολογουμένως αυτή η διαδικασία εισαγωγής των λογαριασμών ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Πέραν του ότι δε θυμάμαι ποτέ κωδικούς, τους αντιγράφω και λάθος. Τόσα κάνει αυτό το κινητό, χάθηκε ο κόσμος να τους διορθώνει αυτόματα;;;; Τελικά κανένας δεν είναι τέλειος…. 
Το καλύτερό μου όμως είναι η επεξεργασία και διαχείριση των φωτογραφιών. Βγάζω μια φωτογραφία και με ένα κουμπί (λέμε τώρα… η δύναμη της συνήθειας) με ένα άγγιγμα επιλέγω που θέλω να πάει. Τη στέλνει παντού, Facebook , Twitter, mail… μόνο στον κορνιζά δεν την στέλνει για την κρεμάσω στον τοίχο μου. Επίσης αποθηκεύεται στο σύννεφο και από εκεί μπορώ να την κατεβάσω στο pc μου. Άσε και που σου κόβει και κάτι δίσεκτα που δεν πέρασες καλά… Αλλά δε χρειάζεται να τα λέμε και όλα… 

Κάνει και το ρούτερ και μοιράζει internet… αλλά αυτό πολύ μεταξύ μας γιατί με την οικονομική κρίση… τσαμπατζήδες ένα σωρό!!! Του έβαλα και skype και ένα άλλο που δε θυμάμαι πως το λένε αλλά μου θυμίζει χορό…  

Βέβαια κάνει και άλλα, αλλά για πολύ αμερικανάκια ή μετανάστες ποντίους εις την Αμερική… 

Όταν τα ξαναδιαβαζω ολα αυτα που φαινονται απιστευτα ...Μην ξεχνατε οτι πριν 1 μηνα δεν ειχα ιδεα απο smartphones και το κινητο μου ηταν μονο για να τηλεφωνω .. Και το πιο αστείο είναι, ότι μεταφέρω πια τις γνώσεις μου και σε άλλους! 

Όλα αυτά τα μεταφέρω μετα λόγου γνώσεως και σημειώνω ότι δεν είμαι ξανθιά και δεν προτίθεμαι να γίνω… 

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply