ColossusRadio.com
Select Menu

Windows Phone

Market Place

Windows

Οδηγοί (Guides)

Ενδιαφέροντα Νέα

Εφαρμογές

Wallpapers

» » » » » » Flashing Custom Rom HTC Titan !!!


colossus 6/29/2012 08:13:00 μ.μ. 7


Let the party begin !!!! Flashing Custom Rom  HTC Titan !!!! wowowowowowoow !!!!

Μολις τελειωσα και ολα πηγαν αψογα...  Απιθανη δουλεια παλι απο την ομαδα DFT ...

Θα επιστρεψω στο θεμα με πληρη οδηγο !!!!!

«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

7 απαντησεις Flashing Custom Rom HTC Titan !!!

  1. Περιμένω το δικό μου από Κύπρο, μπορεί αύριο να είναι στα χέρια μου... 170 ευρώ με τα μεταφορικά. Για να δούμε για άλλη μια φορά τα WP7, αυτή τη φορά σε μεγάλες διαστάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Θοδωρα ...
      Πολυ καλη τιμη το πηρες !!! Καλοριζικο !!

      Διαγραφή
  2. δώσε και σε εμάς πληροφορία από που στην Κύπρο το πήρες. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεταχειρισμένο το πήρα παίδες. Αλλά είναι ενός μήνα μαλλον.
    Από αυτό γράφω αυτή την στιγμή. Φοβερή αισθηση η οθόνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aντε ρε colossus περιμενω πως κ πως το review ρε αγορίνα, θα τα δώσω τα ρημάδια τα λ7 για το titan ή θα μείνω με το κακομοιράκι μου το symbian?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ φίλε μου, έχω το Nokia 701 και το Titan. Νομίζω ότι είμαι καλυμμένος 100% (ίσως στο θέμα της φωτογραφίας μόνο και λόγω Pureview να υπολείπομαι πλέον από την κορυφή).
    Ο Τιτάνας είναι μια συσκευή που με το που θα ανάψει η οθόνη, δεν βλέπεις τίποτε άλλο... Μακάρι να ήταν και AMOLED Clearblack... Η μπαταρία του κρατάει αρκετά, έχει απ' όλα τα καλά... Βέβαια, σαν συσκευή workhorse έχω το 701, δεν είναι ο Τιτάνας για καθημερινή χρήση ωρών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειας σας .Θα μου εξηγήσει κάποιος παρακαλώ τι σημαίνει για το titan που εχω και εγω το dynamics 7 rom?? μηπως είναι το " ξεκλείδωμα " για να περνάς και προγράμματα εκτός marketplace? γιατί αν είναι αυτό πολύ με ενδιαφέρει.Ευχαριστω πολύ, Μιχάλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή